Bach Chorales voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Bach Koralen: Geharmoniseerd door Johann Sebastian Bach

Bach Chorales is een iPhone-app die een verzameling vierstemmige koralen biedt, geharmoniseerd door de beroemde componist Johann Sebastian Bach. Bij het starten van de app worden gebruikers begroet met het koraalnummer dat overeenkomt met de huidige dag van het jaar. De app biedt toegang tot een selectie van 371 koralen via een gebruiksvriendelijke functie genaamd "Selectiewiel" op het tweede scherm.

Bovendien bevat de app een optie genaamd "Tekstwissel" die de titelvers naast het koraal weergeeft, waardoor de muzikale ervaring wordt verbeterd. Gebruikers kunnen ook de "Basso Continuo-schakelaar" gebruiken om de alt- en tenorstemmen te vervangen door basso continuo, waardoor de harmonie wordt vereenvoudigd. Bovendien maakt het "Transponeerwiel" het mogelijk voor gebruikers om de toonsoort van het koraal aan te passen, waardoor oefenen in alle twaalf toonsoorten wordt vergemakkelijkt.

Programma is beschikbaar in andere talen

Bach Chorales voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 5.6
  • 4.8

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Bach Chorales

Heeft u geprobeerd Bach Chorales? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.